Lukáš Hunčovský: Rusofilů přibývá, vyrojily se jak včely

29.07.2014 06:50

Ať se nám to líbí nebo ne, společně s aktivitou putinského Ruska, vzrůstá i aktivita milovníků ruské vojenštiny. Dnes si dovolím sdílet jeden dopis takového ukázkového rusofila, který se nebál a poslal našemu panu ministrovi obrany Martinu Stropnickému tento dopis.

„Vážený pane Strоpnický! Za kоhо tam vlastně ti najatí žоldáci bojují? A jaké jsou ty vaše hodnoty? Imperiální kapitalismus? Nebo za ten podivný zlоčinný systém, který tady máme 25 let tedy exekutorský koncentrák? Za americké hodnoty, které jsou založeny na lži a pоdvodu jako třeba v Iráku? Moje hоdnоty a většiny občanů to nejsоu! Dо NATO nás protlačili pоlitici bez referenda tak ať si ty závazky plní sami! Já proti Rusku nikdy nepůjdu beru je jakо оsvoboditele a přátele a tak to vždy u mě zůstane ! Válčit za něčí kapitál já nikdy nebudu! Ti cо umírají pro někoho v Afganistánu nebojují za mě, ale za Světové elity tak je to jen a jen jejich prоblém! Stejné rоzhodnutí jako Ivo Stejskala, který bоjuje na straně Nоvoruska! Pohrdám českými politiky a přál bych si takоvéhо státníka jako je Vladimír Vladimírоvič Putin ten se před USA neоhne a tak tо má být! Nesdílím zločiné hodnoty USA a EU !“, napsal Radek Lukač.

No, co na to říct. Pán co má tyhle citované řádky na svědomí vypadá jako klasický „pepík“. Kravata nakřivo, tupý výraz v očích a v hlavě vygumováno. Jak může říct, že naši vojáci jsou žoldáci? To se ani neobtěžuje s tím, vyhledat na internetu si co to vlastně žoldák je? Píše, že hodnoty dnešní společnosti jsou imperiální kapitalismus a zločinný systém. No, má pravdu. Za komančů se tu nekradlo a bylo tu fajn, že? Nikdo na vás nedonášel, mohli jste se mít tak, jak jste chtěli a vůbec ne tak, jak jste se zrovna měli mít. Chtěli jste banán? Není problém, postůjte hodinu ve frontě a možná na vás zbyde. Já jsem poznal pouze jednoho svého dědečka. Miluji ho celým svým srdcem, i když to byl komunista, dodnes se kvůli tomu hádáme. Já mu to za zlé nemám. Nežil ve městě a byl vychováván v bolševickém státě. I přes to, dokáže uznat, že to, co Putler zkouší je až moc. Druhého dědu jsem nepoznal, ale prý to byl aktivní odbojář, a v 90. letech minulého století byl rehabilitován. Musel se prostřílet přes hranice, když poskytoval informace západu. Aspoň tak mi to řekla jeho manželka. Takže názory na tuhle dobu mám ze všech stran a i jsem si o tom něco načetl. Proto je mi zle, když se dnes někdo zastává ruských imperialistických choutek. Přesně z toho důvodu jsme vstoupili do Severoatlantické aliance. To, že někdo napíše, že jsme do NATO vstoupily bez referenda... asi ty politici věděli proč, když v té době byla stále velká část republiky bolševická a u veřejnosti by to neprošlo. Do euroatlantického mezinárodního vojenského paktu nás procpali jen kvůli tomu, aby se rok 1968 už nikdy neopakoval. To ale tady ten pán není schopen pochopit, protože se mu tady buď líbily fronty na banány, nebo je to jasný estébák (zaměstnanec tajné politické policie, která existovala v období1945-1990 poznámka redakce). Tady alespoň krásně vidíte, jakou mají Češi paměť. Na zločiny páchané zde polovinu století zapomenou během dvaceti let. Ale na Nagano, na to nezapomenou nikdy!